NEITHER WORLD RADIO 02/23/10 -The “YO!” DJ RON LEE EDITION

Posted: March 2, 2010 by mega7981 in ! NEITHER WORLD RADIO

NEITHER WORLD RADIO 02/23/10 -The “YO!” DJ RON LEE EDITION

What Up World,

This week we got 4 mixes and 1 audio talk for listen and download to break away from the sappy sensitive shit and also to set off March Madness!!!

It’s been a minute fam, sorry for the delay. I ran into some shit during the week and weekend that took mad time out from me to post the new episode last week but it’s all good now. So check it out!!! We invited Dj Ron Lee from the Critical Beatdown crew to drop a set to help us get out of the sappy February love month shit. Also Enreck One of “Project i Clothing” came through on a surprise visit to join the interview conversation we had with Dj Ron Lee. The two go way back, so the talk was crazy funny.

(spelling grammar all that will fix later)

Word Up!

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Special guest Dj Ron Lee from the Critical Beatdown Crew blessed the tables this week droppin the ill Hip Hop shit. The dude is mad talented and sets it off with that L.A. Grimey shit, than transitions to some funky outer-space rhythms, than all of the sudden your lucky vein will start popping out your arm and will urge you to get the belt, spoon, needle, and shoot up that smack cause he sneaks in some classic rock shit lmfao. After all that he drops in some reggae remix he produced, and than back to that ill Hip Hop. Overall it’s a dope selection that will definitely satisfy all you Hip Hop heads. Word!

CLICK THE LINK TO LISTEN/DOWNLOAD

*Dj Ron Lee “THE LOS ANGELES REPRESENTAVO” mix

http://neitherworldraido.podomatic.com/entry/2010-03-01T15_13_14-08_00

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

>>>>>>>>>>>>>>>

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Right after Dj Ron Lee busted his mix he was cool enough to take time to speak on his journey on his development on becoming the well rounded Deejay he is today. He shared stories on his hustle on how he came up on turntables, where he grew up and how him and his crew were established and all the hot spots he’s a part of…..”More Fire Mondays” out in the I.E. and The Alcazaba Art Gallery out in Alhambra. He also shares some funny deejay stories with DJ Noez and Enreck One. Lastly, he drops knowledge on the many aliases that stuck with him through out the years… Ron Sleezy to Leezy, to Donkey Punch WTF lol. One of the coolest dudes to come through, props to you homie and thanx for bringing the 12 pack snack of Dos Equis! Because of this you truly are the “most interesting man in the world” homie lol.

CLICK THE LINK TO LISTEN/DOWNLOAD

*Neither World Radio 02/23/10 : CHIT CHAT with DJ RON LEE

http://neitherworldraido.podomatic.com/entry/2010-03-01T15_10_43-08_00



LOOK OUT FOR FUTURE PROJECTS HE PUTS OUT, BY KEEPING IN TOUCH WITH THE LINKS BELOW.

http://www.myspace.com/ronlee

http://www.myspace.com/thealcazaba

http://www.myspace.com/morefiremondays

http://www.myspace.com/criticalbeatdownlosangeles

Enreck One is the main designer and one half of “PROJECT i CLOTHING” he was absent when we he had the Project i Clothing edition with Cestoh at the beggning of this year. This dude is mad funny and i’m glad he came through to kick it. Shout out to PROJECT I CLOTHING!!! ALL DAY!!! get your gutter gear at this web link.

http://www.projecticlothing.com/site/

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

NOEZ BUSTIN THE FAB 5 FREDDY POSE

Dj Noez was first up to bat. Last week his Love mix got deleted by accident and he was hella thrilled because he himself wasn’t feelin it. He comes back with a vengeance to drop the real Hip Hop shit on this weeks mix. He dropped a lot songs i never heard before which is why im so glad we drafted him to come through every week. The selection is on that GUTTER SHIT aka PROJECT I CLOTHING shit! Get your download on and backslap your neighbor after rockin to this mix.

CLICK THE LINK TO LISTEN/DOWNLOAD

*Dj NOEZ “BACK 2 THE BASICS” mix

http://neitherworldraido.podomatic.com/entry/2010-03-01T15_09_22-08_00

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

-mega7981 ROCKIN THE CHAPPED LIPS lol

This week i took a lot of the new skool sound from groups i used to listen too, than I phucked around and dropped a mario kart wii beat into the Voodoo man track, than rocked the true skool and ended it on some ill instrumental beats for you to rhyme to.

Look Out for…..The Likwit / Cab Fare / Da Youngstas / Dj Qbert / Mario Kart Wii ghost level lol / Sound Pro / KRS OnE /Jungle Brothers / Q-tip

CLICK THE LINK TO LISTEN/DOWNLOAD

*Dj -MEGA7981 “NEW SKOOL 2 THE TRUE SKOOL RHYTHMS”

http://neitherworldraido.podomatic.com/entry/2010-03-01T15_07_24-08_00

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

BUCK SPORTIN THE ED LOVER GEAR “C’MON SON!!!” lol

Dj Playmaker always lookin out for the fam dedicated this mix to me and Maxine Verdugo since our birthdays our on the same week. He starts off on that golden era, than transitions it to some top 40. So i guess the first half of this mix reflects me and than the other half reflex Maxine. Not really sure how he worked it out but it’s a cool mix with a lot of variety. Thanx homie!!! You my dawg!!! Look out next week he gonna drop a mix in honor of Biggie!!!

CLICK THE LINK TO LISTEN/DOWNLOAD

*DJ PLAYMAKER “Neither World Fam Celebration” mix

http://neitherworldraido.podomatic.com/entry/2010-03-01T15_01_33-08_00


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

>>>>>>>>>MISC LINKS  PICS AND SHOUT OUTS>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

FUNNY PIC OF THE WEEK

DJ RON LEE SHOWIN OFF THE ALCOHOLIC SKILLS LMFAO

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

>>>>>>>>>>>>>>>>

Shout out to a few folks i saw this past weekend….

A.J. aka Adrian Younge the man behind the music of the “Black Dynomite” feature. I admire the dudes hustle he’s always making it happen. Make sure ya’ll pick up the soundtrack and DvD when it’s drops.

The homie A.J. also is part of the DP Sound Crew who just threw their 7th year anniversary spot called “Bridges”. Peace to all the resident Deejays and big up to DJ NU-MARK & ICY ICE. They rocked it right all night till 3am.

Shout out to RAS SUBIDA! 909 represent…..It’s been a minute man, it was cool watching you floss the dope styles in freestyle dance circle. I was expecting to see Leon aka Dvooa with you and on that note..

Shout out to LEON aka Brotha Dvooa holla at me kid!

Check out the video I put up money for to help produce…….. “The Get Down” You’ll see Subida at min 3:28 & 3:48. Spot me at 3:09 and all the I.E. homies are all over the place. Good times!

Last but not least shout out to the homie IC. Another frestyle dance veteran reppin the 909. He got a design company called  “The Inksmiths Desgin & Print Company” check it out!!!!

HIT HIM UP FOR ALL YOUR PROMO NEEDS. THEY DO GOOD BUSINESS! WORD!!!! THE WEBSITE IS FRESH TOO!!!!

http://www.theinksmiths.com/

Advertisements
Comments
  1. .Noez! says:

    Damn!!! Dope show!
    Yo Mega, that Mario Cart mix with the Voodoo track was hot!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s